خرید و فروش کتاب دست دوم/ خریدار کتاب/ 09121013457  کتابفروشی سالاری کتاب یاب  :  خرید،  فروش، تهیه و ارسال کتاب

خرید و فروش کتاب دست دوم/ خریدار کتاب/ 09121013457 کتابفروشی سالاری کتاب یاب : خرید، فروش، تهیه و ارسال کتاب

خرید و فروش کتاب دست دوم/ خریدار کتاب/09121013457 خرید ، فروش ، تهیه و ارسال و خریدار کتاب دست دوم و نو ، خرید کتاب و خریدار کتابخانه شخصی ، جدید و قدیمی تلفن -02166401986- 02166462028 - 09026696110- 09121013457 - 02166961109
خرید و فروش کتاب دست دوم/ خریدار کتاب/ 09121013457  کتابفروشی سالاری کتاب یاب  :  خرید،  فروش، تهیه و ارسال کتاب

خرید و فروش کتاب دست دوم/ خریدار کتاب/ 09121013457 کتابفروشی سالاری کتاب یاب : خرید، فروش، تهیه و ارسال کتاب

خرید و فروش کتاب دست دوم/ خریدار کتاب/09121013457 خرید ، فروش ، تهیه و ارسال و خریدار کتاب دست دوم و نو ، خرید کتاب و خریدار کتابخانه شخصی ، جدید و قدیمی تلفن -02166401986- 02166462028 - 09026696110- 09121013457 - 02166961109

3787 - رویکرد کیفی به مسئله توجه به مشتری نویسنده Channing L . Bete Co

مترجم : راضیه سادات شجاعی - مجموعه کتابچه های آموزش مهارت های سازمانی شماره 10 - 15 ص رقعی - شومیز ( ش.د.د 8162 م.آ  )