ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
موجود - e - نویسنده : فیلیپ کاتلر - نوبت چاپ چهارم - چاپ دوم نشر آموحنه - اصفهان : نشر آموخته - چاپ ۱۳۸۵ ش - قطع کتاب رحلی - جلد کتاب گالینگور - مترجم : بهمن فروزنده - ۸۵۱ ص - تجزیه و تحلیل ٬ برنامه ریزی ٬ اجرا و کنترل - درباره نویسنده - فیلیپ کاتلر از مشاهیر معاصر بازاریابی است . کاتلر در زمینه برنامه ریزی بازاریابی ٬ بازاریابی بین المللی مشاور موسسات بزرگ و معتبر بین المللی بوده و تا کنون ۹ دکترای افتخاری از مراکز آموزشی معتبر جهان دریافت کرده است .